سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش فراگیرید ؛ چرا که در تنهایی، همدم و در غربت، همره و در خلوت، هم صحبت است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

ادامه چند فرصت برای ایجاد عشق و علاقه در خود و همسرتان، چند روش برای حل مشکلات

پنج اشتباه بزرگ

1- سؤالهای کافی نمی پرسیم

2- عجولانه سازش می کنیم بدون اینکه مشکل را حل کنیم،هر گونه تغییر و ویرایش جدید ارزشها و رفتارها و عادتها را تنها به امید این که وانمود کنید مشکل را حل نموده اید نباید بدون توافق کلی و هماهنگی درباره اش تصمیم بگیرید. زیرا حس خودباوری را از دست می دهیدو تفاهم تقلبی را جایگزین می کنید.

3- از ارزشها و باورهای خود عقب نشینی نکنید . چون خودتان را نادیده می گیرید. و ارزش خودتان را کمتر جلوه می دهید. اگر مذهب و دینداری و ترک مواد مخدر برای شما ارزش است از آن عقب نشینی نکنید. و به هیچ وجه از آن نگذرید چون با مباحث اعتقادی شما درگیر است.

4- علائق و فعالیتهای دلخواه را زیر پا میگذرایم. و خود را غرق علائق همسرمان می کنیم بدون اینکه از آن لذت ببریم. اگر ورزش و تفریح سالم و کار و سایر علائق خود را ترک کنید. و این کار برای همسرتان مهم نباشد. با خود تعارف کرده اید. فکر نکنید با انجام کارهایی که همسرتان دوست دارد و شما از آن لذت نمی برید. به او نزدیکتر می شوید. بلکه او را به سمت خودخواهی بیشتر و محدودیت سوق می دهید. و خود را به سمت احساس افسردگی

5- از خانواده و دوستان کناره گیری می کنیم چون تصور داریم به تفاهم بیشتری می رسیم. از خانواده و دوستان و آشنایان برای بهبود روابط و تفاهم با همسرتان کناره گیری نکنیدزیرا به جای حل مشکلات صورت مسأله را پاک کرده اید. و با منطق و یادآوری خوبیهای آنان به همسرتان و درک دو طرفه (خانواده همسر) مشکل را حل کنید.


 نوشته شده توسط اصفهانی در دوشنبه 85/10/11 و ساعت 8:33 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

بانو
اصفهانی
یک بانو ؟! که سعی می کنم توی زندگی موفق باشم

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 41093
جستجو در صفحه

خبر نامه