سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

چند فرصت برای ایجاد عشق و علاقه در خود و همسرتان، چند روش برای حل مشکلات

1- پذیرفتن انتقاد با گشاده رویی

2- فاصله گرفتن : در اوج مجادله فشار خونتان بالا می رود. تپش قلب بیشتر می شود ممکن است چیزهایی بگویید که لزوما از گفتن آن منظور نداشتید . سعی کنید در این مواقع محیط را ترک کنیدو کمی در خلوت قدم بزنید . انرژی خود را به کارهای دیگر معطوف کنید . با دیدی باز و فکری آزادتر به مسأله نگاه کنیدو امید داشته باشیدکه به نتیجه منطقی می رسید.

3- گذشته را یادآوری نکنید: با پیش کشیدن گذشته به هیچ کجا نخواهید رسید.

4- با محبت رفتار کنید: کسانی که با هم مشکل دارند و حتی در صحبتهای معمولی ناخواسته صدای خود را بلند می کنند و اگر همسرتان از کوره در رفته است کافی استبه طرفش بروید. دستهایش را بگیرید و به او بفهمانید که مجادله بی اهمیتی است . و شما منتظر شنیدن حرفهای اوئید. همواره بیاد داشته باشید که به هیچ وجه او را به گونه جنسی نوازش نکنید . زیرا تأثیر روانی بسیار بد و وحشتناکی در روحیه او به جا می گذارد . و به نظرش می رسد که به ابزاری تبدیل شده است.

5-جمله ای دلپذیر به او بگوئید: مجادله کردن انرژی شما را از بین برده است. همسرتان دل آزرده است به او بگوئید با وجود این مجادله او را همسری لایق ،مهربان و عاشق فرزندان و منظم و مرتب می دانید. خواهید دید که یادآوری اخلاق خوب همسرتان احساس خوبی به شما و او (همسرتان) دست می دهد.به او بگوئید دوستش دارید . قصد آزار او را ندارید. تمرین کنید که آرام سخن بگوئید و منطقی باشید.

 


 نوشته شده توسط اصفهانی در پنج شنبه 85/10/7 و ساعت 10:0 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

بانو
اصفهانی
یک بانو ؟! که سعی می کنم توی زندگی موفق باشم

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 41090
جستجو در صفحه

خبر نامه