سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ هزینه کردنی نزد خدا محبوب تر از هزینه کردن به اعتدال نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

آقایون بخوانند

فکر کنید ببینید آخرین باری که یک شاخه گل سرخ به همسرتون هدیه دادید کی بوده

مگه قیمت یک شاخه گل بیشتر از سیصد تومان میشه ؟!

یکی می گفت: گل پژمرده می شه، تمام می شه، هیف، اسراف،

من گفتم شما مگه از عطر استفاده نمی کنی؛ عطر هم همینطوره بعد از چند ساعت که استفاده کردی تمام می شه، پس باید گفت اسرافه

نه آخه!!!

ببینید عزیزانم یک شاخه گل سیصدی کاری می کنه توی زندگی تون که شاید با صدها هزار تومن هم نتونی این کار را بکنی مهم اون محبتی است که از طریق این شاخه گل منتقل می شه

حالا که این طور شد اولین عید غدیر با شاخه گل برو خونه

عید غدیر بر همه مبارک باد


 نوشته شده توسط اصفهانی در یکشنبه 85/10/17 و ساعت 7:0 صبح | نظرات دیگران()

ادامه چند فرصت برای ایجاد عشق و علاقه در خود و همسرتان، چند روش برای حل مشکلات

پنج اشتباه بزرگ

1- سؤالهای کافی نمی پرسیم

2- عجولانه سازش می کنیم بدون اینکه مشکل را حل کنیم،هر گونه تغییر و ویرایش جدید ارزشها و رفتارها و عادتها را تنها به امید این که وانمود کنید مشکل را حل نموده اید نباید بدون توافق کلی و هماهنگی درباره اش تصمیم بگیرید. زیرا حس خودباوری را از دست می دهیدو تفاهم تقلبی را جایگزین می کنید.

3- از ارزشها و باورهای خود عقب نشینی نکنید . چون خودتان را نادیده می گیرید. و ارزش خودتان را کمتر جلوه می دهید. اگر مذهب و دینداری و ترک مواد مخدر برای شما ارزش است از آن عقب نشینی نکنید. و به هیچ وجه از آن نگذرید چون با مباحث اعتقادی شما درگیر است.

4- علائق و فعالیتهای دلخواه را زیر پا میگذرایم. و خود را غرق علائق همسرمان می کنیم بدون اینکه از آن لذت ببریم. اگر ورزش و تفریح سالم و کار و سایر علائق خود را ترک کنید. و این کار برای همسرتان مهم نباشد. با خود تعارف کرده اید. فکر نکنید با انجام کارهایی که همسرتان دوست دارد و شما از آن لذت نمی برید. به او نزدیکتر می شوید. بلکه او را به سمت خودخواهی بیشتر و محدودیت سوق می دهید. و خود را به سمت احساس افسردگی

5- از خانواده و دوستان کناره گیری می کنیم چون تصور داریم به تفاهم بیشتری می رسیم. از خانواده و دوستان و آشنایان برای بهبود روابط و تفاهم با همسرتان کناره گیری نکنیدزیرا به جای حل مشکلات صورت مسأله را پاک کرده اید. و با منطق و یادآوری خوبیهای آنان به همسرتان و درک دو طرفه (خانواده همسر) مشکل را حل کنید.


 نوشته شده توسط اصفهانی در دوشنبه 85/10/11 و ساعت 8:33 صبح | نظرات دیگران()

چند فرصت برای ایجاد عشق و علاقه در خود و همسرتان، چند روش برای حل مشکلات

1- پذیرفتن انتقاد با گشاده رویی

2- فاصله گرفتن : در اوج مجادله فشار خونتان بالا می رود. تپش قلب بیشتر می شود ممکن است چیزهایی بگویید که لزوما از گفتن آن منظور نداشتید . سعی کنید در این مواقع محیط را ترک کنیدو کمی در خلوت قدم بزنید . انرژی خود را به کارهای دیگر معطوف کنید . با دیدی باز و فکری آزادتر به مسأله نگاه کنیدو امید داشته باشیدکه به نتیجه منطقی می رسید.

3- گذشته را یادآوری نکنید: با پیش کشیدن گذشته به هیچ کجا نخواهید رسید.

4- با محبت رفتار کنید: کسانی که با هم مشکل دارند و حتی در صحبتهای معمولی ناخواسته صدای خود را بلند می کنند و اگر همسرتان از کوره در رفته است کافی استبه طرفش بروید. دستهایش را بگیرید و به او بفهمانید که مجادله بی اهمیتی است . و شما منتظر شنیدن حرفهای اوئید. همواره بیاد داشته باشید که به هیچ وجه او را به گونه جنسی نوازش نکنید . زیرا تأثیر روانی بسیار بد و وحشتناکی در روحیه او به جا می گذارد . و به نظرش می رسد که به ابزاری تبدیل شده است.

5-جمله ای دلپذیر به او بگوئید: مجادله کردن انرژی شما را از بین برده است. همسرتان دل آزرده است به او بگوئید با وجود این مجادله او را همسری لایق ،مهربان و عاشق فرزندان و منظم و مرتب می دانید. خواهید دید که یادآوری اخلاق خوب همسرتان احساس خوبی به شما و او (همسرتان) دست می دهد.به او بگوئید دوستش دارید . قصد آزار او را ندارید. تمرین کنید که آرام سخن بگوئید و منطقی باشید.

 


 نوشته شده توسط اصفهانی در پنج شنبه 85/10/7 و ساعت 10:0 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2      
درباره خودم

بانو
اصفهانی
یک بانو ؟! که سعی می کنم توی زندگی موفق باشم

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 41092
جستجو در صفحه

خبر نامه